دنیای وینکس


دنیای وینکس

دنیای وینکس یه دنیای جادویی!


سلام

سلام من آیدا.هالی یا استلا هستم

لطفا به مطالبم نظر بدین خوشحال میشم

اگه نظر بدین منم 2برابر بهتون میدم

پس یادتون باشه

دارم سعی میکنم که با لوکس بلاگ یادم

بیاد چیکار میکردم پس حمایتم کنین



نظرات شما عزیزان:

آتوسا
ساعت18:37---27 بهمن 1390
میری تو آپلود عکس کنار اونجایی که آدرس عکسو میدی یه چیزی هست اونو کلیک کن بعد هم آپلود کن

آتوسا
ساعت10:58---26 بهمن 1390
اگه میخوای من بهت یاد میدم چون اولین وبی که توش نویسنده شدم مال لوکس بلاگ بود
پاسخ آیدا:مرسی عزیزم همش یادمه فقط چجوری از توی کامپیوتر باید عکس بریزیو یادم رفته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: آیدا(استلا) | تاريخ: سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |