دنیای وینکس


دنیای وینکس

دنیای وینکس یه دنیای جادویی!


چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟!

وای خدا من قبلا تو تهران زندگی میکردم اونجا بازی وینکسو خریدم ولی خراب شد حالا من تو ارومیه  زندگی میکنم من میخواستم وینکسو دوباره بخرم من و مامانم رفتیم تو خیابون خیام که بورس رایانه و اینجور چیزاست وای کل سی دی فروشی ها رو گشتیم ولی همشون میگفتن نداریم تموم کردیم اجازه نمیدن نمیذارن نمیفرستن........ !آخه اگه اجازه نمیدن چرا نزدیک خونه ی ما یه مغازه هست که مال لوازم و تحریره روش یه پوستر بزرگ از وینکس زده و نوشته وسایل وینکس موجود میباشد!؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: آتوسا(بلوم) | تاريخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |